Cjenik usluga

Sve cjenike možete pronaći ovdje: voda, odvodnja, pročišćavanje, pražnjenje i odvoz otpada iz individualnih sustava odvodnje, cjenik ostalih usluga itd.

Vidi više

Meterološka stanica

Provjerite stvarne meterološke podatke očitane u realnom vremenu: temperatura, tlak zraka, vlaga, snaga i smjer vjetra te ostale informacije

Vidi više

Najčešća pitanja

Najčešća pitanja o vodnim uslugama Komunalca d.o.o. Otočac možete pročitati ovdje, možda nađete odgovor na svoje pitanje.

Vidi više
Komunalac d.o.o. Otočac

Prigovori / reklamacije na račun - Komunalac d.o.o. - Otočac

Za sve korisnike vodnih usluga Grada Otočca



REKLAMACIJA:



Reklamacije se podnose pisanim putem, u roku od 8 (osam) dana od dana primitka računa, poštom, neposredno na urudžbeni zapisnik ili na e-mail adresu: komunalac@gs.t-com.hr

PRIGOVOR:



Sukladno čl. 10. Zakona o zaštiti potrošača („Narodne novine“ br. 41/14, 110/15 i 14/19) obavještavamo potrošače da prigovor kojim iznose svoje nezadovoljstvo u odnosu na kupljeni proizvod ili pruženu uslugu mogu podnijeti u pisanom obliku i to u ovim poslovnim prostorijama te će im bez odgađanja pisanim putem biti potvrđen primitak tog istog prigovora.

Prigovor se također može podnijeti putem pošte na adresu: KOMUNALAC d.o.o. Bartola Kašića 5a, 53 220 OTOČAC

ili na e-mail adresu:komunalac@gs.t-com.hr

Odgovor na pisani prigovor potrošača dat ćemo vam u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana primitka prigovora, pa stoga molimo da nam u svom pisanom prigovoru navedete kontakt adresu za dostavu odgovora.




Accessibility